Willem
05 april 2019

Voorzitter gezocht!

Vanwege het vertrek van huidig voorzitter Paul van den Biggelaar is het CDA Provincie Utrecht op zoek naar een nieuwe voorzitter. Deze zal gekozen worden op de provinciale ALV op maandag 17 juni 2019.

Het DB wil de zichtbaarheid van de fractie naar buiten faciliteren en ondersteunen. Dit is belangrijk voor de binding met de afdelingen. Bewoners van de provincie moeten de werkzaamheden van de provincie beter leren kennen. Gezamenlijke werkbezoeken met de fractie bieden goede mogelijkheden. Daarnaast willen wij de landelijke partijvernieuwing ook op provinciaal niveau gestalte geven. Lokale afdelingen moeten omgevormd worden tot netwerken, waarbij samenwerking belangrijker wordt. De provincie heeft hierin een verbindende rol.

Solliciteren kan tot uiterlijk 16 april 2019. Klik hier voor de volledige vacature.

Voor meer informatie over de functie en/of de procedure kunt u terecht bij vicevoorzitter Harry Blume, via 06-53447569 of [email protected]