31 oktober 2015

Voorzitter Paul van den Biggelaar herkozen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering in Houten op 31 oktober is voorzitter Paul van den Biggelaar herkozen voor een nieuwe periode van vier jaar. Van Den Biggelaar was de enige kandidaat voor deze functie.

In zijn speech gaf de herkozen voorzitter aan dat het CDA voor hem niet de partij is van de mediagenieke oneliners. "Mijn CDA is een partij van verbintenis op waarden. Mijn CDA is een partij die gelooft in de kracht van mensen en de samenleving waarin zij wonen, werken en leven. Want die samenleving heeft waarden waar we hen op aan kunnen spreken."

Hij deed een oproep aan alle aanwezigen om erop uit te trekken en de band met de samenleving aan te halen. "Onze kracht is dat we dit op alle niveaus kunnen doen, omdat het CDA een grote en sterke partij is die in gemeente, provincie, landelijk en internationaal een bijzonder verhaal over waarden te vertellen heeft. Ons thema voor 2019 is: We doen het samen. En ik hoop dat u, samen met mij, vorm wilt geven aan dit CDA."