10 oktober 2016

Werkbezoek aan CDA Oudewater #cdaontour

Op zaterdag 8 oktober 2016 bracht de fractie van CDA Provincie Utrecht een bezoek aan de afdeling CDA Oudewater. Tijdens het werkbezoek ging het onder andere over de bouw van woningen binnen de rode contouren, leefbaarheid, huisvesten van jongeren en statushouders en kreeg de fractie een toelichting van het programma 'Oudewater werkt', een initiatief om mensen/jongeren sneller aan het werk te krijgen.

Om de beschreven problematiek meer inzichtelijk te krijgen, en de zichtbaarheid van het CDA te vergroten, werd een rondtour gemaakt met de huifkar door de gemeente Oudewater. Op deze stralende dag werd hierdoor fysiek waarneembaar hoe de rode contour door de woonkernen van Oudewater zijn getrokken.

Er kan teruggekeken worden op een geslaagd werkbezoek. Veel dank aan het CDA Oudewater voor hun gastvrijheid!