Willem
22 februari 2017

Werkconferentie CDA Senioren en Bestuurdersvereniging

Onder het motto “Meedoen met elkaar” organiseren het Seniorenplatform en de Bestuurdersvereniging van het CDA in de provincie Utrecht op zaterdag 25 februari een werkconferentie. Deze staat in het teken van Wonen en Zorg en Pensioen en Inkomen en Betrokken ouderen. Voor deze onderwerpen zijn er deskundige sprekers gevonden en zij delen hun inzichten tijdens deze werkconferentie graag met u.

De heer J.J.M. (Hans) Helgers, voorzitter Raad van Bestuur Stichting De Opbouw over: “Gelukkig oud worden”

De heer G.H. (Gerrit) Terpstra, voormalig lid van de Tweede en de Eerste Kamer over: “Hoe komen we tot een rechtvaardig inkomen voor senioren en gepensioneerden?”

Mevrouw L.W.D. (Lenny) Geluk-Poortvliet, CDA-kandidaat voor de Tweede Kamer over: “Hoe vergroten en waarderen wij de maatschappelijke inzet van senioren?”

De werkconferentie vindt van 9.30 uur tot 13.30 uur plaats in de gemeente Bunnik in het gemeentehuis in Odijk. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden en er wordt voor een eenvoudige lunch gezorgd. Aanmelden kan onder vermelding van naam, functie en gemeente, via [email protected].

De hele uitnodiging vindt u hier.