25 januari 2023

Wilt u meedoen, met de Senioren?

Misschien overvalt de vraag u. U had waarschijnlijk wel eens van de Senioren gehoord, maar deze vraag is nog niet eerder gesteld op deze manier. De aanleiding is het feit dat we door corona elkaar lang niet direct hebben gesproken. Een van de laatste keren was in 2019, een bijeenkomst over de zorg in het gemeentehuis van Bunnik. Door de beperkende maatregelen en ziekte binnen ons bestuur heeft u de laatste drie jaar heel weinig van ons gemerkt.

Maar daar willen we verandering in brengen. En daar hebben we in de eerste plaats mensen bij nodig die tijd hebben of vrij willen maken om de specifieke ouderenvraagstukken te bespreken en onder de aandacht te brengen van onze bestuurders in de gemeentes, de provincies en bij de leden van de Tweede Kamer. Zeker met het oog op de komende verkiezingen van Provinciale Staten is meedoen van belang.

In het verkiezingsprogram zijn onderwerpen die van belang zijn voor onze groep opgenomen: woningbouw en openbaar vervoer enz. In de komende tijd kan en moet dat van algemeen naar specifiek. En dat willen we doen en daar hebben we u bij nodig.

Doet u mee? We zien uw reactie tegemoet.

Onze groep bestaat op dit moment uit de volgende personen: Loes Dekkers, Tiny Snijders, Jos van Riet, Radj Ramcharan, Wim van de Brink en Henk Klein Kranenburg. U kunt reageren via het algemene mailadres van de provinciale afdeling: [email protected] U kunt ook rechtstreeks uw reactie zenden naar de voorzitter. Henk Klein Kranenburg, email = [email protected]. Bellen kan ook. Mijn nummer is 06 229 840 34.

Vriendelijke groeten,
CDA- Senioren provincie Utrecht.