11 oktober 2018

CDA West Betuwe zoekt cartoontalent

CDA West Betuwe lanceert een cartoonwedstrijd met als thema: 'Bouwen aan West Betuwe'.

Lijsttrekker Dittie van Zee legt uit: "Het is een uitnodiging aan iedereen om creatief te zijn en het staat tevens voor ons voornemen om nog meer dan voorheen de inwoners te betrekken. Daarom hebben we als thema gekozen voor 'Bouwen aan West Betuwe'. Iedereen mag meedoen om dat thema vorm te geven, want iedereen heeft talent." Regels zijn er eigenlijk niet. Hein van Harten - nummer twee op de lijst van CDA West Betuwe - legt aan: ''Daar heb je alleen maar last van (...). Iedereen tussen 3 en 100 jaar kan meedoen. Formaat, kleur of vorm doet er niet toe, als de regels van fatsoen maar worden gehanteerd."

De cartoons kunnen worden ingeleverd tot zaterdag 27 oktober bij restaurant Harten Inn in Geldermalsen of per post opgestuurd worden (Harten Inn, Rijksstraatweg 17, 4191 SC, Geldermalsen). Alle cartoons worden beoordeeld en voor de drie mooiste zijn er leuke prijzen te winnen: een cadeaubon van 100 euro, vier kaartjes voor de Efteling en een cadeaubon van 50 euro. Het is ook de bedoeling dat de cartoons worden tentoongesteld.