Willem
15 oktober 2019

Nieuws van het seniorenplatform

Op onze oproep om ons Platform te komen versterken hebben twee personen gereageerd. Het zijn Marijke Versteeg uit Amersfoort en Loes Dekkers uit Bilthoven. We zijn heel blij met hun aanmelding en we heten hen graag en van harte welkom!

Marijke was in de gelegenheid om ons overleg op 4 oktober bij te wonen. Zij werkt bij de gemeente Goirle (afdeling Burgerzaken) en is al vanaf 2014 actief in de Seniorenwerkgroep in Amersfoort. We zijn blij met de praktische ervaring die zij kan inbrengen.

Loes was wegens vakantie nog niet in de gelegenheid maar sluit bij de volgende bijeenkomst aan. Zij heeft de ervaringen van oud-raadslid en voormalig lid van de Provinciale Staten van Utrecht en was o.a. medewerkster van Karla Peijs en Corien Wortman. Ze heeft bestuurlijke ervaring die we graag inzetten.

Mocht u nu denken: “nou, dan hoef ik me niet meer aan te melden”, dan is dat begrijpelijk maar niet juist. We heten graag nog enkele nieuwe leden welkom in ons Platform. Ik zie er naar uit om uw aanmelding te ontvangen. Eerst bellen mag natuurlijk ook.

Graag tot ziens.

Henk Klein Kranenburg, voorzitter
email: [email protected] of 06 229 840 34.