17 maart 2014

Belofte maakt schuld

Stem 19 maart CDA!

Op 19 maart beslist u mee over de toekomst van uw eigen gemeente. Uw stem is belangrijker dan ooit, want gemeenten krijgen er in de komende tijd veel nieuwe taken bij op het gebied van zorg, thuiszorg en de jeugdzorg. Maar gemeenten gaan over veel meer; over uw omgeving, over werk, over veiligheid en over de lokale lasten.

Het CDA Deurne kiest voor lokale oplossingen, die werken en die rekening houden met uw situatie en belangen. Wij kiezen voor werk, voor lagere lasten voor gewone mensen, voor ruimte voor mkb'ers en een kleinere overheid. Het CDA kiest voor een sterke samenleving.

Het landelijke CDA wil een einde aan de belastingverhogingen die de gewone burgers met een middeninkomen zo hard treffen. En daar zijn we als CDA Deurne het helemaal mee eens! Dit jaar en volgend jaar leggen de PvdA en VVD de rekening van hun beleid neer bij de middeninkomens. Zo is de belasting op drinkwater verdubbeld, betalen we meer voor afval en zijn de accijnzen verhoogd waardoor niet alleen brandstof maar ook frisdrank en alcohol fors duurder zijn geworden.

Klik hier voor het filmpje Belofte maakt schuld