19 november 2021

Benny Munsters unaniem gekozen tot lijsttrekker verkiezingen 2022

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van CDA Deurne op 18 november is Benny Munsters unaniem verkozen tot lijsttrekker en heeft de partij de koers uitgezet voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Met trots kan CDA Deurne melden dat zij de Gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 in gaat met Benny Munsters als lijsttrekker, ondersteund door een verrassend team.

Benny heeft inmiddels enige tijd ervaring in de gemeentelijke politiek. Binnen vele lopende dossiers heeft hij samen met de fractie een drive ontwikkeld om te willen WETEN wat er bij mensen leeft,  het te BEGRIJPEN, en er iets mee te DOEN!

Naast zijn Raadslidmaatschap is Benny (39), eigenaar van het architectenbureau .EU architecture and urbanism, is hij vader van twee kinderen, Willem (6) en Anne (4), en woonachtig samen met Jeannette in de door hen gerestaureerde Kleuterschool aan de Blasiusstraat in Zeilberg.

In juni was CDA Deurne landelijk nieuws doordat ze duidelijk  afstand namen van het handelen van het landelijke CDA. Hoe staat de afdeling er nu voor en hoe gaat zij de verkiezingen in?

Munsters: “De politiek staat steeds verder af van de mensen. Wij zien bij landelijke collega’s, maar ook in Deurne, dat inwoners onvoldoende serieus genomen worden en dat in onmogelijkheden gedacht wordt in plaats van in kansen. Als CDA Deurne kiezen wij voor een duidelijke koerswijziging waarin we steeds opnieuw laten zien dat er zoveel meer kan door mensen weer centraal te stellen”. “Onze naam blijft CDA Deurne, omdat de uitgangspunten van het CDA ons houvast blijven bieden bij onze keuzes. Wij staan voor een samenleving waarin mensen naar elkaar omzien, waarin iedereen zijn talenten inzet en waarbij we de omgeving op een goede manier beheren en doorgeven”.

CDA Deurne gaat deze uitgangspunten duidelijk uitdragen en er voor zorgen dat de stem van alle inwoners in Deurne luid en duidelijk gehoord wordt in het gemeentehuis. Onze Koers kan als een voorbeeld werken richting de landelijke partij in Den Haag.

CDA Deurne gaat met goede zin en vol goede moed koersen richting de Gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022, om voor de dorpskernen, de wijken en Deurne centrum te laten zien dat er zoveel meer kan!