30 mei 2009

CDA Thuis in Deurne

Met dit statement gaat het CDA afdeling Deurne werken aan haar partijprogramma voor de komende 4 jaren (2010-2014). Het CDA stelt zichzelf de vraag of iedereen zich thuis voelt in Deurne? Om hierop een antwoord te krijgen gaat ze 3 zaterdagen op rij aan tafel met genodigden vertegenwoordigers van organisaties en verenigingen die in Deurne actief zijn.

In de vorm van rond de tafel gesprekken worden diverse thema's uitgediept om er achter te komen of men zich thuis voelt in Deurne. Loopt alles naar wens, of zijn er toch zaken die beter kunnen of meer aandacht verdienen? Of zijn er zaken die juist niet nodig zijn? Het programma ziet er alsvolgt uit:

30 mei 2009 Locatie: Woonservice zone De Hoeksteen Thema's: Wonen, Zorg, Onderwijs 6 juni 2009 Locatie: Cultuur Centrum Martien van Doorne Thema's: Sport, Vrije Tijd, Jeugd, Kunst en Cultuur, Welzijn 13 juni 2009 Locatie: Hippisch Centrum Thema's: Werk en inkomen in de Landbouw, Industrie, Detailhandel, Recreatie

Ook u kunt uw bijdrage en aandachtspunten melden. Stuur ons een email op het adres programma @cda-deurne.nl