05 april 2013

Praat mee over 2014-2018!

In het kader van de aankomende gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014 organiseert CDA Deurne 8 openbare bijeenkomsten ter voorbereiding van het verkiezingsprogramma 2014-2018.

Het CDA Deurne gaat met vertegenwoordigers van organisaties en verenigingen en met burgers in gesprek over de toekomst van hun wijk of dorp. Hiertoe organiseert het CDA Deurne 8 openbare bijeenkomsten waar informatie ingewonnen wordt die gebruikt gaat worden in het verkiezingsprogramma 2014-2018. Op 11 april 2013 vinden de eerste vier bijeenkomsten plaats in de St. Jozefparochie in het Hofke van Marijke, in de Zeilberg in Den Draai, in de Walsberg in het Gerardushuis en in Liessel in de Kastanje. Op 24 april 2013 vinden de bijeenkomsten plaats in Deurne in het Cultuurcentrum Martien van Doorne, in Vlierden in ’t Huis, in Neerkant in de Moost en in Helenaveen in de Gouden Helm. Alle bijeenkomsten vangen aan om 20:00 uur.