10 februari 2022

CDA Heusden zoekt de verbinding

De gemeente Heusden in haar huidige vorm bestaat dit jaar 25 jaar. Reden voor een feestje, of was vroeger alles beter? Makkelijk is het in elk geval niet, het besturen van een gemeente met 11 kernen, elk met hun eigen identiteit die vooral behouden moet blijven. CDA Heusden vindt het belangrijk dat de afstand tot de politiek zo kort mogelijk is om de belangen van onze inwoners goed en eerlijk te behartigen.

De kandidaten op onze vernieuwde lijst staan midden in de samenleving en zetten zich als volksvertegenwoordiger graag in voor de belangen van onze inwoners. Praat met ons op de sportclub, bij de muziekvereniging, bij het schuttersgilde in de supermarkt of op straat. Praat met ons over wat je belangrijk vindt. Aanpakken van verkeersonveilige situaties? Is er in onze gemeente wel ruimte voor windmolens? Voorrang voor Heusdense starters op de woningmarkt? Hoe geven we onze woonomgeving door aan onze (klein)kinderen? Hoe behouden we het voorzieningenniveau in de kernen?

Wij zijn de verbindende factor en willen ons op een eerlijke en transparante manier inzetten voor een gemeente waar het goed wonen, werken, recreëren en ondernemen is. CDA Heusden: Zij aan zij in alle kernen