16 september 2021

Zilveren CDA speld voor Jacques Kals

Beste lezers,

Op 1 september heeft Jacques Kals, na een periode van bijna 11 jaar, het bestuurdersstokje van voorzitter en penningmeester overgedragen aan het nieuwe bestuur van het CDA Laarbeek. Kort voor de zomervakantie heeft het CDA Laarbeek in de Algemene Ledenvergadering van 13 juli het nieuwe bestuur benoemd.

Aan het einde van deze vergadering heeft het CDA Laarbeek bij woorden van Tonny Meulensteen haar grote waardering uitgesproken voor de grote inzet van Jacques. “Jacques is altijd een bindende en stimulerende persoon geweest binnen het CDA Laarbeek”. Als blijk van waardering heeft Tonny aan Jacques de zilveren CDA speld met bijbehorende oorkonde van verdienste overhandigd.

Met ingang van 1 september heeft het CDA Laarbeek weer een voltallig bestuur. Naast secretaris Marc van Moorsel en bestuurslid Albèr van der Aa zijn onze nieuwe voorzitter Romana Verstraeten,  penningmeester Hennie de Gooijer en bestuurslid Geert Welten tot het bestuur toegetreden.

Het is jammer om te constateren dat het ledenaantal van veel politieke partijen al jaren afbrokkelt. Wacht niet af! Word lid van een politieke partij en beslis zo mee over hoe we Laarbeek kunnen inrichten en besturen. Het bestuur van het CDA Laarbeek staat in ieder geval open voor een eerste kennismakingsgesprek. Hopelijk tot ziens…

Bestuur en fractie CDA Laarbeek