21 juni 2017

CDA-100: Doe mee aan onze Brainstorm & natuurlijk onze jaarlijkse BBQ!

Op zaterdag 24 juni gaat het CDA Wijdemeren met haar leden en andere geïnteresseerden in gesprek over het verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018!

In de vorm van een CDA-100 wordt een brainstormsessie gehouden en input voor het verkiezingsprogramma verzameld. Wat leeft er onder de inwoners van Wijdemeren, wat vindt u belangrijk voor onze gemeente en voor onze kernen. Wat wilt u aan ons meegeven als aandachtspunten voor de toekomst!

Op de verschillende markten in de kernen staan wij in deze periode met ons kokerspel waarbij iedereen mag aangeven : Waarin wilt u investeren in Wijdemeren? Tijdens de CDA-100 komen de vijf thema’s van het kokerspel aan de orde: bouwen, zorg, plantsoen en groen, kernenbeleid en veiligheid. Natuurlijk is er ook ruimte voor andere suggesties. Met elkaar bouwen wij aan Wijdemeren. We nodigen u, leden en geïnteresseerden, van harte uit om met ons mee te denken. Uw input is voor ons onmisbaar!

Aansluitend aan de brainstorm over het verkiezingsprogramma genieten wij van onze jaarlijkse BBQ. Altijd lekker én gezellig!

Wanneer: zaterdag 24 juni

Tijd: 15.30 uur (inloop), 16.00 uur -18.30 uur; CDA-100. & aansluitend BBQ

Adres: Moleneind 13, Kortenhoef

Kosten: volwassenen euro 15,- / kinderen 7,50

Wilt u meedenken en meedoen? Meldt u aan via [email protected] of via 06-50223199 dan sturen wij u de verdere gegevens toe en kunnen wij onze voorraden aanpassen. Graag tot zaterdag!