18 oktober 2021

CDA Wijdemeren bezoekt IKC Loosdrecht - Verkiezingsprogramma 2022

CDA Wijdemeren bezoekt de komende periode diverse organisaties, verenigingen en instellingen om input op te halen voor het verkiezingsprogramma. Dit alles in verband met de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Vorige week heeft er een bezoek plaatsgevonden aan het IKC in Loosdrecht en daar is gesproken met Rob Salij (Directeur Wereldwijs) en Regina van Steeg (Directeur/Schoolleider Basisschool de Regenboog). Het IKC in Loosdrecht is een protestants-christelijk kindcentrum, dat onderdeel uitmaakt van de Proceon Scholengroep, bestaande uit zeventien protestants-christelijke basisscholen.

Er hebben verschillende thema’s de revue gepasseerd en er is uitgebreid gesproken over uitdagingen en kansen op en rond de scholen en de samenwerking met de gemeente. De uitkomsten en ideeën die we hebben opgehaald, worden meegenomen in het verkiezingsprogramma. Rob en Regina nogmaals dank voor de hartelijke ontvangst en jullie tijd om het CDA Wijdemeren van input te voorzien. Terecht dat jullie trots zijn op het IKC en de mooie resultaten die daar worden neergezet.

Nieuwsgierig geworden of wilt u ook nog iets aan ons kwijt? Voor het CDA Wijdemeren geldt dat we het verkiezingsprogramma met elkaar schrijven en zoveel mogelijk oplossingen willen bieden voor de kansen in Wijdemeren die we nog onbenut laten. Dus neem gerust contact met ons op via [email protected].