30 december 2020

Stem op Eric Torsing als politicus van het jaar in Gooi en Vechtstreek!

Als CDA Wijdemeren zijn we ontzettend trots op de nominatie van Eric Torsing als politicus van het jaar in de Gooi en Vechtsreek. Samen met andere politici uit de Gooi en Vechtsreek maakt hij kans op de titel politicus van het jaar, een verkiezing die nu voor de 10e keer wordt gehouden.

Breng nu uw stem uit via de volgende link: http://www.polljunkie.com/poll/sdmemq/politicus-van-de-gooi-en-vechtstreek-van-x27t-jaar-2020

Inde onderstaande tekst, nemen wij u graag mee in de redenen voor zijn nominatie.

Eric Torsing, CDA, gemeenteraadslid CDA Wijdemeren

"Eric is een echte volksvertegenwoordiger, toegankelijk, eerlijk, duidelijk en een echte doorzetter."

Hier enkele voorbeelden:

• Eric wil graag een Gele Brug voor de Gemeenschap van Ankeveen. Er is nu een Gele brug in Ankeveen.
  • Eric vindt het budget voor de Herinrichting Oud Loosdrechtsedijk te hoog, komt met een amendement en de uiteindelijke aanbesteding gaat de gemeente tonnen besparen.
  • Eric levert een compleet doordacht plan voor woningbouw samen met een nieuw gemeentehuis.
  • Na jaren is er eindelijk uitzicht op een kleinschalig woningbouw project, toch is er wat vergeten, extra maanden vertraging zou het gevolg zijn..Eric komt met een perfecte oplossing, nog net op tijd voor de besluitvorming in de Gemeenteraad.

Ik kan nog wel even doorgaan met voorbeelden!  Buiten alles is het gewoon een fijn mens".

Een andere nominatie: "De heer Torsing is wat we zouden kunnen noemen een ruwe bolster met een blanke pit, dat klopt voor Wijdemeren en vooral de mensen in Wijdemeren. Wat recht is is recht en wat krom is is krom. Met twee voeten op de grond en in ons geval in het veen overtuigd hij anderen van zijn onderbouwde standpunten. Hierbij steekt hij zijn nek uit om te gaan voor zijn overtuiging en menig maal met succes in vooral het fysieke domein. Hij is iemand die durft die durft te dromen en er voor leeft om het voor elkaar te krijgen zoals de gele brug in Ankeveen. Een doorzetter. Hij is ook de man met een eigen scenario voor het nieuwe gemeentehuis dat door de raad is omarmd als een te onderzoeken scenario"

Kortom een terecht nomintaie en we rekenen graag op uw steun.