25 oktober 2021

Welkom terug Hetty Kastelein

Op de ledenvergadering van 24 september is de Loosdrechtse Hetty Kastelein unaniem gekozen om toe te treden tot het bestuur van het CDA Wijdemeren. Met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen voor volgend jaar een prima timing voor versterking. Hetty is natuurlijk geen onbekende voor het CDA. Van 2006-2010 was zij actief als gemeenteraadslid voor het CDA en daarvoor ook jarenlang als bestuurslid. De afgelopen periode is zij werkzaam geweest bij de gemeente Wijdemeren als ‘sociaal makelaar’. Een functie waar ze aan veel vrijwilligersprojecten heeft gewerkt om deze tot een succes te maken. Van het begeleiden van statushouders tot de fietsboot in Loosdrecht. Haar grote kracht is om met veel enthousiasme dingen in beweging te zetten. We zijn dan ook heel blij dat zij ons nu wederom in een bestuursfunctie komt versterken. Veel succes en plezier, Hetty!