03 juni 2023

Zilveren CDA speld voor Willem Vermeulen

Willem Vermeulen is een echte ambassadeur voor het CDA. Actief, positief, geen gezeur, met humor, overal aanwezig. Inmiddels is hij 68 jaar lid: eerst van de KVP, later van het CDA.
Op zijn 18e werd Willem lid van de KVP en ging hij met zijn vader naar de vergaderingen. Hij is vanaf de start aan de deur contributie wezen innen, heeft altijd posters geplakt en weideborden geplaatst, en is steevast aanwezig op de ledenvergaderingen en sluit daar traditioneel altijd af met een mop.
Hij is erbij als het CDA Wijdemeren ergens actief is, op een markt of waar dan ook. We kunnen altijd op hem rekenen!Bovenal geldt dit al decennialang tijdens de campagne, waar hij op de trekker met ons in karavaan of met de platte kar erachter rondrijdt door Wijdemeren, met muziek en flyers, weer of geen weer, hij zit voorop en laat zich door geen regen of vrieskou tegenhouden, en dat met zijn inmiddels 87 jaar. Een CDA’er in hart en nieren, een boegbeeld voor onze afdeling én het landelijk CDA. Een man om van te houden!

We zijn als CDA Wijdemeren dan ook heel trots dat op dinsdag 23 mei Willem Vermeulen in onderscheiden met de zilveren erespreld van het CDA.