Provinciale Commissie voor Scholingszaken Zuid-Holland

De Provinciale Commissie voor Verenigings- en Scholingszaken Zuid-Holland stelt elk half jaar een interessant en afwisselend scholingsprogramma samen van trainingen die zijn ontwikkeld door het opleidingsinstituut van het CDA, het Steenkampinstituut.

Mobiliteitsplatform CDA Zuid-Holland

Het Platform Mobiliteit van CDA Zuid-Holland heeft als doelstelling om binnen de provinciale afdeling  bij te dragen aan de discussies en meningsvorming over het mobiliteitsbeleid. Deze bijdragen van het Platform dienen vooral vanuit een helicopterview plaats te vinden en gericht te zijn op de lange termijn.

Waterplatform CDA Zuid-Holland

Het Waterplatform CDA Zuid-Holland heeft tot doel een verbindende schakel te zijn tussen verschillende partijen en sectoren die zich inzetten voor kwalitatief goed en veilig water in de provincie Zuid-Holland.

HRM-commissie

De HRM-commissie van CDA Zuid-Holland is verantwoordelijk voor de scouting, begeleiding, ontwikkeling en selectie van CDA-vertegenwoordigers.

Agrarisch Platform CDA Zuid-Holland

Hier vindt u alle informatie over het Agrarisch Platform van CDA Zuid-Holland.

Campagneteam CDA Zuid-Holland

Hier treft u informatie aan van het campagneteam van CDA Zuid-Holland

Commissie Buitenland CDA Zuid-Holland

De Commissie Buitenland van CDA Zuid-Holland is een gewaardeerd expertisecentrum voor internationale politiek in onze provincie.