23 september 2017

12 oktober organiseert CDA Capelle aan den IJssel een Rondetafelbijeenkomst

In maart 2018 staan de gemeenteraadsverkiezingen op de planning. CDA Capelle werkt momenteel hard aan het verkiezingsprogramma. CDA Capelle hecht veel waarde aan een open en constructief dialoog met u om te horen wat er speelt op uw terrein en welke behoeften of kansen er liggen. Daarom nodigen wij de maatschappelijke organisaties van Capelle uit voor een Rondetafelbijeenkomst om lokale onderwerpen te bespreken. De thema's die bij de bijeenkomst besproken zullen worden zijn: veiligheid, bestuur en organisatie, lokaal zorgbeleid, duurzaamheid en mobiliteit, integratie en binding, sport en vrije tijd, leefbaarheid en wijken, en ondernemen en werkgelegenheid.

De Rondetafelbijeenkomst vindt plaats op 12 oktober 2017 van 15.30 tot 18.00 uur in Sporthal de Lijster , Lijstersingel 20, 2902 JD Capelle aan den IJssel. U kunt zich aanmelden door een email te sturen naar [email protected], graag onder vermelding van naam organisatie en aantal personen. Aanmelden kan tot en met 4 oktober 2017. Mocht u op genoemde datum niet kunnen, maar wilt u graag met ons in gesprek, dan kunt u dat ook natuurlijk kenbaar maken via de mail.

Het programma is als volgt:

15.30-16.00 uur                   Inloop/Ontvangst

16.00-16.30 uur                   Rondetafelgesprekken (ingedeeld o.b.v. lokale beleidsonderwerpen)

16.30-17.30 uur                   Terugkoppeling en de uitkomsten

17.30-18.00 uur                   Borrel

Toegang is gratis.

Wij kijken uit naar uw komst!