13 februari 2018

Nieuwsbrief leden CDA Capelle

Dinsdag 20 februari: bezoek Pieter Omtzigt

Op dinsdagavond 20 februari brengt Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt een bezoek aan Capelle aan den IJssel. Samen met de afdelingen Zuidplas en Krimpen aan den IJssel is een gespreksavond met dit prominente kamerlid georganiseerd. Een korte levensbeschrijving van Pieter Omtzigt vindt u hier. Inloop in het Isala Theater is vanaf 19.30 uur, de toegang is gratis.
Let op: het bezoek van een Kamerlid is altijd onder voorbehoud. Het is mogelijk dat Pieter Omtzigt door ontwikkelingen in de landelijke politiek op het laatste moment moet afzeggen. Mocht dit zich voordoen, dan zullen wij u daarover zo spoedig mogelijk berichten. Houd uw mailbox of onze Facebook pagina in de gaten.

Campagne gemeenteraadsverkiezingen 2018
“Voor een stad om door te geven” onder dat dat motto voert het CDA in Capelle campagne op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart aanstaande. Het campagneteam, bestaande uit o.a. de top 5 van de kandidaten en enthousiaste leden zetten zich de komende weken in om de boodschap van het CDA zo goed mogelijk over te brengen naar de Capellenaren. Uw steun als CDA-lid is daarbij van harte welkom. Met elkaar kunnen we als CDA-ers zorgen voor een mooie uitslag en dus een krachtig Christendemocratisch geluid in de gemeentelijke politiek voor de komende vier jaar. Klik hier voor meer

Campagne debatten / Interviews

• 21 februari: debat IJsselcollege (aanvang 15.00)
  • 6 maart: Politiek Café WOP Fascinatio (Educatusstraat 10, aanvang 20.00)
  • 7 maart: Politiek debat Radio Capelle i.s.m. Radio Rijnmond (aanvang 17.00)
  • 7 maart: debat WOP Capelle West (Willem Barentszstraat 3, aanvang 20.15)
  • 14 maart: Radio Capelle / Hitland Magazine (aanvang 14.00)

Dinsdag 15 mei ALV CDA Capelle

Op dinsdag 15 mei vindt de eerste algemene ledenvergadering van 2018 plaats. De nieuwe raadsfractie zal dan uiteraard berichten over de eerste ervaringen in de nieuw gekozen gemeenteraad. Locatie: Torenhof 1,  Aanvang: 20.00 uur.

Met vriendelijke groet,