28 februari 2022

Vaccineren zonder afspraak in IJsselland Ziekenhuis op vrijdag in de periode 4-3 t/m 1-4

Iedere vrijdag in de periode 4 maart tot en met 1 april  van 09.00-16.00 uur is er in het IJsselland Ziekenhuis een priklocatie van de GGD geopend. Hier kunnen alle Capellenaren gratis en zonder afspraak terecht voor vragen over het coronavirus of om een prik tegen corona halen. Een afspraak maken is niet nodig, maar kan wel via telefoonnummer: 0800 7070.

Coronavaccinatie: Door u te laten vaccineren beschermt u zichzelf en ook anderen tegen ernstige klachten of een ziekenhuisopname. Prikken is veilig én gratis. In het IJssellandziekenhuis kunt u terecht voor de eerste en tweede vaccinatie en een eerste boosterprik, met het vaccin van Pfizer. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. U kunt gewoon langskomen. Het is niet mogelijk hier de tweede boosterprik voor 70-plussers te halen. Hiervoor wordt een uitnodiging verstuurd om een afspraak te kunnen maken.

Openingstijden: De vaccinatielocatie in het IJssellandziekenhuis is vanaf vrijdag 4 maart tot en met vrijdag 1 april iedere vrijdag geopend van 09.00-16.00 uur. Een afspraak maken is niet nodig, maar kan wel via telefoonnummer: 0800 7070.

Vragen aan GGD Rotterdam-Rijnmond: Heeft u een vraag over corona of de vaccinatie, dan kunt u hiervoor ook terecht bij de priklocatie van de GGD in het IJssellandziekenhuis. Medewerkers van de GGD staan u graag u te woord.

Meer informatie: Kijk voor meer informatie op: GGD Rotterdam-Rijnmond | Prikken zonder afspraak

Bron en foto : Gemeente Capelle aan den IJssel https://www.capelleaandenijssel.nl/over-capelle/nieuwsberichten_42341/item/vaccineren-zonder-afspraak-in-ijsselland-ziekenhuis_36388.html