03 februari 2021

Zitplaatsen aan het Wolderwijd

De werkzaamheden bij de Wijde Wellen zijn nog in volle gang en dit voorjaar, wanneer alles gereed zal zijn, is Harderwijk weer een aanwinst rijker! Dit mooie wandel- en fietsgebied langs het Wolderwijd zal later dit jaar met het Wandelzeepad doorgetrokken worden richting het Crescentpark. Zo ontstaat een veilige en aantrekkelijke verbinding voor fietsers en wandelaars tussen de Boulevard en het Crescentpark. De creatieve landschapszitelementen bij de Wijde Wellen bieden volop gelegenheid om nog meer te genieten van de omgeving.

Omdat de verdere inrichting van de Wijde Wellen en het Wandelzeepad niet duidelijk is, heeft het CDA samen met de Christenunie schriftelijke vragen gesteld aan het college van Harderwijk.

We hopen dat er deze zomer voldoende zitgelegenheid is zodat iedereen optimaal kan genieten van het Wolderwijd.

Klik hier voor de schriftelijke vragen