Afdelingsnieuws

De zomer staat voor de deur en het eerste half jaar zit erop. We kijken terug op een bewogen en druk half jaar vanwege de verkiezingen. In de laatste ledenvergadering hebben we helaas afscheid genomen van Olga Maarleveld als algemeen bestuurslid. Wij zijn dankbaar voor alles wat zij voor het CDA Harderwijk-Hierden heeft gedaan en zijn blij dat ze bij onze partij betrokken blijft en altijd een beroep op haar mogen doen. In de volgende vergadering nemen we wederom afscheid van twee bestuursleden waarvan de termijnen aflopen; Cor Jan en Rob. De oproep bij deze aan eenieder die zich geroepen voelt om zich te melden voor een rol in het bestuur.

Daarnaast zijn we verheugd dat Robert Huurnink een rol binnen het bestuur wil vervullen. Hij heeft inmiddels twee bestuursvergaderingen bijgewoond en blijft meelopen met het bestuur voordat wij zijn benoeming in de volgende ledenvergadering aan u zullen voorleggen. In de vorige nieuwsbrief stond een kennismakingsinterview met Robert. Deze staat nog op de website: https://www.cda.nl/gelderland/harderwijk-en-hierden/ledeninterviews

Schrijf zaterdagmiddag 24 september 2022 in uw agenda! Dan staat de eerstvolgende ledenactiviteit op de agenda. Deze vindt plaats in het Dolfinarium. Het wordt een activiteit voor jong en oud. U bent van harte welkom met uw partner en (klein)kinderen vanaf 13.30 uur en betreft een gratis ledenactiviteit. U ontvangt hierover een separate uitnodiging.

Wij wensen u een hele fijne zomer!