23 juli 2018

CDA nieuwsbrief juli 2018: zomerreces

Op de dag dat het zomerreces is ingegaan, geven wij u graag nog een inkijkje in het reilen en zeilen van de CDA fractie en het CDA Hilversum de afgelopen maand.

Twee unaniem gesteunde en aangenomen moties van raadslid Gerben van Voorden, tegen eenzaamheid en voor zelfmoordpreventie, hebben indruk gemaakt binnen de raad en zullen hopelijk veel gaan betekenen voor de inwoners van Hilversum. Raadslid Evert Jan Kruijswijk Jansen blijft ondertussen geduldig de strijd aangaan voor een verkeersveilig Hilversum.

Vorige week heeft er een waardevolle dag met fractie en bestuur plaatsgevonden, waarop verder vorm is gegeven aan een partij met nieuw elan: tijdens de campagne werd immers al duidelijk dat de fractie met een jong team veel kan bereiken!

Met deze laatste wapenfeiten in ons achterhoofd gaan wij met een gerust hart het zomerreces in.

Wij wensen alle leden en belangstellenden een goede vakantie toe en, mocht u erop uitgaan, een behouden thuiskomst.