11 februari 2022

Woningbouwontwikkeling Hoogwoud Oost

Al langer luidt CDA Opmeer de noodklok over het gebrek aan toekomstige woningbouwplannen. Daarom gaan we met een alles dekkend Aanvalsplan Woningbouw de verkiezingen in. Bram Beemster: “De recent gecommuniceerde mogelijkheid om aan de slag te gaan met een uitbreiding van Hoogwoud-Oost past perfect binnen de ambities uitgesproken in het Aanvalsplan, maar ook de contouren van ons raadsprogramma waar alle fracties zich aan hebben verbonden. Hoogwoud-Oost is een goede eerste stap, maar CDA Opmeer kijkt in het Aanvalsplan naar verdere mogelijkheden.”
In de eerstvolgende raadsvergadering van donderdag 17 februari zal het CDA een motie over deze uitbreiding van Hoogwoud Oost indienen.
PvdA/Groenlinks (Progressief Opmeer) heeft meteen steun uitgesproken ten aanzien van deze motie. “We verwachten dat ook andere partijen zullen volgen.”
In het NHD van vrijdag 11 februari kunt u hier meer over lezen.  Na de raadsvergadering van 17 februari komen we met meer nieuws.
Voor vragen kunt u contact opnemen met Bram Beemster, fractievoorzitter: [email protected]