20 juli 2017

Zet je in voor het CDA!

In maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA is op zoek naar actieve, enthousiaste Urkers die zich willen inzetten voor onze gemeenschap. Door raads- of commissielid te worden, bijvoorbeeld. Misschien iets voor u of jou?

Wie zoeken wij? Mensen die de CDA-ideeën onderstrepen over hoe Urk de komende jaren bestuurd moet worden. We hebben daar heldere ideeën over, maar we kunnen dat niet alleen doen. We hebben daar mensen voor nodig die dat samen met ons kunnen en willen doen.

Mensen die zich betrokken voelen bij Urk en de Urkers. Die met beide benen in de Urker samenleving staan en die verantwoordelijkheid willen nemen.

En die niet meteen zeggen: "Dat is toch niks voor mij!".

Waarom stellen we de vraag nu? De komende maanden gaat het CDA aan de slag met het verzamelen van een groep mensen die op de kandidatenlijst willen en kunnen voor de verkiezingen van maart. Iedereen die zich aanmeldt, wordt uitgenodigd voor een gesprek waarin we kijken wat je wilt en kunt. Op basis daarvan wordt een voorlopige lijst samengesteld. Wie nu reageert, zit nog nergens aan vast.

Interesse, of wil je meer weten? Stuur dan een mail naar Johan van Slooten ([email protected]) of bel (06) 537 877 82. Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.

Zet je in voor Urk, zet je in voor het CDA!

Uitgebreide informatie over het werk als raadslid vind je op de site www.cda.nl/zetjein waarop je ook een (vrijblijvende) test kunt doen. Je vindt daar ook antwoorden op veelgestelde vragen.