Het CDA is een actieve partij voor jong en oud. Wij willen een samenleving waarin iedereen mee kan doen. Een samenleving waarin respect voor elkaar en fatsoen belangrijk zijn. Wilt u dat ook? Stap in en doe mee!

Sybrand Buma op Urk

Hoe kan ik lid worden van CDA Urk?

Word lid en bouw mee aan de toekomst van het CDA en aan de toekomst van Urk. Dit is heel simpel. U kunt een e-mail sturen naar het bestuur van CDA Urk, t.a.v. secretaris Lub Ras. Het e-mailadres is [email protected]. U krijgt dan zo snel mogelijk de benodigde informatie. U bent dan niet alleen lid van CDA Urk, maar ook van het landelijke CDA.

Wat zijn de voordelen?

- U heeft toegang tot de Algemene Ledenvergaderingen van CDA Urk, waar u ook stemrecht heeft voor onder meer het vaststellen van kandidatenlijsten voor verkiezingen

- U kunt zich aanmelden voor een plek op de kandidatenlijst voor plaatselijke, provinciale of landelijke verkiezingen

- U heeft toegang tot vergaderingen, congressen en andere bijeenkomsten van het CDA plaatselijk, provinciaal en landelijk. Ook daar heeft u in de meeste gevallen stemrecht.

- U krijgt enkele keren per jaar het ledenblad van het landelijke CDA.

- Met uw lidmaatschap bouwen we verder aan een sterk CDA, een sterk Urk en een sterk Nederland.