07 december 2017

De week van: CDA-Bestuurslid Hein de Jong

Maandag begonnen met een bespreking voor een plan van aanpak om onze woning energieneutraal te maken. Aansluitend ben ik naar mijn werk gegaan voor een planning bespreking van een export bouwproject en in de middag had ik het geluk op onze kleinkinderen te mogen passen.

‘s-Avonds was er gemeenteraadvergadering die ik live heb gevolgd  op de computer.

Dinsdag, woensdag en donderdag waren werkdagen zonder veel bijzonderheden met dinsdagavond CDA bestuursvergadering over de voorbereidingen voor de gemeente raadverkiezingen in maart 2018.

Het programma is afgerond, het campagneteam is begonnen en voor de kandidatenlijst moeten de laatste puntjes nog worden ingevuld. De bedoeling is om voor het einde van het jaar nog een algemene ledenvergadering te organiseren waarbij de CDA leden de kandidatenlijst kunnen amenderen en vaststellen (datum onder voorbehoud).

Woensdagavond was bezet door een vergadering van het Federatie kerkbestuur en donderdagavond met een gesprek met een potentiële lijst kandidaat.

Dan is de week al weer een heel eind op weg.

De vrijdag is in principe altijd gereserveerd voor de kleinkinderen en dat was deze keer door omstandigheden een lange dag van 07.00 tot 24.00.

Zaterdag de tuin een beetje winterklaar gemaakt en ’s-avonds de verjaardag gevierd van onze oudste zoon.

Al met al hebben we van de zondag een rustdag gemaakt.

Hein de Jong