01 november 2021

Ankie van Tatenhove bedankt, Titia Cnossen welkom!

Voor de Gemeenteraadsvergadering van 28 oktober jongsleden nam de Raad afscheid van wethouder Ankie van Tatenhove van de ChristenUnie, die een baan heeft geaccepteerd bij adviesbureau BMC. Burgemeester Van de Stadt haalde in zijn afscheidsspeech de verbindende kwaliteiten van wethouder Van Tatenhove aan, die zij ook veelvuldig inzette als wethouder sport, onderwijs en sociaal domein. Ook memoreerde hij aan de lange tijd waarin de wethouder actief is geweest voor de Lansingerlandse gemeenschap, eerst als Raadslid en daarna zeven jaar als wethouder. In haar eigen dankwoord, kenmerkend bescheiden, keek de wethouder terug op haar tijd als wethouder en hoe ze met kleine gebaren soms het verschil kon maken voor kwetsbare mensen. Het CDA wenst Ankie van Tatenhove alle goeds toe en zeggen dank voor zoveel jaren inzet voor de inwoners van Lansingerland. Tijdens de vergadering werd Titia Cnossen als vervangende wethouder benoemd. Wij wensen haar veel succes en werkplezier toe als wethouder en kijken uit naar de samenwerking.