Ferry Brabander

Kandidaat nr. 10

Ferry Brabander:

lid van de commissie Ruimte, woordvoerder voor de onderwerpen:

Bestemmingsplannen en ruimtelijke ontwikkelingen Bleiswijk;

Glastuinbouw en Greenport;

Groen;

Verkeerscirculatieplan Berkel (incl. knippen);

Fietsverkeer;

Lid Algemeen Bestuur Uitvoeringsorganisatie De Groenzoom.

De persoon

Ik ben Ferry Brabander, geboren en getogen in Berkel en Rodenrijs. Ik ben 47 jaar oud, getrouwd en heb twee kinderen. Ik ben ondernemer in de glastuinbouw. Ik ben de lokale politiek in gegaan, omdat ik wil proberen om de politiek weer terug te brengen waar hij thuishoort: onder de mensen. Ik hoop dat de mensen weer gaan geloven in de politiek.
Ik geloof dat in de samenleving vele oplossingen zitten voor de problemen waar Lansingerland voor staat.

Als we willen, kunnen we veel problemen aan. Gewoon in de wijk waarin u woont, U weet wat er in uw omgeving speelt, laat aan ons horen wat er speelt. Wij als politiek moeten naar U luisteren, wij zijn niet voor niets volksvertegenwoordigers gekozen door U. De politiek kan niet
alle problemen oplossen maar wij kunnen wel proberen te helpen, te faciliteren.

Ik geloof in het CDA principe van gespreide verantwoordelijkheid. Dat de mensen ook zelf initiatief moeten nemen. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de omgeving waarin ze wonen. De omgeving waarin gewinkeld, gesport uitgegaan en gerecreëerd wordt. Wij als CDA kunnen daarbij helpen, helpen om de ideeën te verwezenlijken, een steun in de rug te zijn.

We moeten het samen doen. Samen kunnen wij het wonen en werken in Lansingerland beter maken. Er is al zo veel goeds in Lansingerland, laten we dat proberen te behouden. Zeker in deze tijd, de grote financiële problemen waar we voor staan, vragen veel van ons allemaal. Geef ons de kans om orde op zaken stellen.