17 februari 2019

CDA geeft Valentijnstaart aan Huize Sint Petrus

Woensdag 14 februari jl. bracht een delegatie van het CDA Lansingerland een bezoek aan Huize Sint Petrus in Berkel en Rodenrijs. Het doel van het bezoek was om aan de vrijwilligers en het personeel waardering uit te spreken voor het vele en moeilijke werk wat zij dagelijks voor de bewoners van het huis verrichten.

Als blijk van daarvan werd een heerlijke slagroomtaart aangeboden die nog dezelfde middag bij de thee werd uitgedeeld.

Huize Sint Petrus heeft een moeilijke periode achter de rug waarin cliënten werden overgeplaatst naar andere zorglocaties binnen Lansingerland. Het was ook een periode waarin andere woonvormen werden gecreëerd in het huis. Een zware tijd. Echter nu alles weer in een rustiger vaarwater terecht is gekomen kan men achteraf beluisteren dat het toch een juiste beslissing was.

Het CDA hoopt van harte dat Huize Sint Petrus haar zorgende rol voor ouderen in Lansingerland nog lang zal kunnen blijven vervullen mede dank zij de inzet van het personeel en de vele vrijwilligers.

Met dank aan:

Monique de Veld-van Hassel #10 CDA Zuid-Holland

Maarten Jansen #2 CDA Delfland.