22 januari 2018

Uit de as herrezen!

Tijdens de nieuwjaarsnacht van 2016-2017 brandde de welbekende CDA-keet op zijn standplaats in Oude Leede volledig uit. Van de keet restte niet veel meer dan een hoop verwrongen staal en een bergje as. Maar samen met het CDA van Pijnacker-Nootdorp heeft het CDA Lansingerland de koppen bij elkaar en de handen ineen geslagen!

Omdat men in Pijnacker ook gebruik maakte van de toenmalige koffiekeet, onder andere voor de wijkbezoeken, stonden zij volledig achter de aanschaf van een nieuw exemplaar. En voor een zacht prijsje wisten wij (CDA Lansingerland) door goed te zoeken er eentje te vinden. Het zachte prijsje kon vanuit Pijnacker-Nootdorp nog wat zachter gemaakt worden door een donatie.

De nieuwe keet is inmiddels stevig onderhanden genomen en staat nu in CDA groen te stralen, klaar voor de verkiezingen. Her en der moeten er nog wat kleine zaken aan de inrichting van de keet gedaan worden maar hij staat, net zoals de leden en de kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen voor U klaar!

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van het CDA Pijnacker-Nootdorp bij Van Dijk Potplanten, is de loungekeet is op woensdagavond 17 januari 2018 feestelijk geopend door Frans van der Graaff (coördinator van de wijkbezoeken in Lansingerland) en Alex Koppers (campagneleider Pijnacker-Nootdorp) Zij zullen in de praktijk veel met de keet door beide gemeentes onderweg zijn. Dus wie weet staat de loungekeet binnenkort bij u in de wijk!