05 maart 2023

Het CDA: Voor Heel Nederland

Woensdag 15 maart a.s. zijn er weer verkiezingen, de stembiljetten en lijsten zijn bezorgd!
U kunt uw volksvertegenwoordiging kiezen voor de Provincie en het Waterschap: belangrijke organen voor de inrichting van onze leefomgeving.

Met Dennis Heijnen als vertrouwde en ervaren lijsttrekker kiest het CDA voor stabiliteit en continuïteit. Bij Dennis zijn onze waarden in goede handen!

Lex van Drooge, voor de Amsterdammers onder ons een icoon, gaat aan de slag om het Waterschap AGV weer op orde te brengen. Het staat er namelijk niet goed voor. Verderop in deze nieuwsbrief kunt u hier meer over lezen.

Met de visie 'Voor Heel Nederland' gaat het CDA weer terug naar de basis. In die basis ligt ons bestaansrecht: minder ik, meer wij!

De Hilversummers Olaf Streutker en Gerben van Voorden staan op de lijst voor de Provinciale Staten. Menno Krijnen en Ahmet Yorulmaz staan op de lijst voor het Waterschap. We zijn blij en trots op onze kandidaten, Hilversum is goed vertegenwoordigd!

Begint bij u de verkiezingskoorts ook al een beetje te komen en hebt u zich ook zo aangesproken gevoeld door de campagne van het CDA, een verstandig rustpunt in de kakofonie van partijen momenteel in de media? Help dan mee, zaterdag 11 maart a.s. staan we op de Hilversumse markt. Van harte welkom om langs te komen en een uurtje mee te flyeren en gesprekken te voeren!

Het campagnenieuws hebben we samengevat in onze nieuwsbrief. Meer lezen? Schrijf je in via onze site.