05 februari 2017

CDA Woerden haalt 5e plaats bij Verenigingenspel Kamerik

DE AANHOUDER WINT ...

Na bij het Verenigingenspel Zegveld een verdienstelijke 14e plaats (van 75 teams) te hebben behaald heeft het CDA Woerden laten zien dat de aanhouder wint door bij het Verenigingenspel Kamerik op zaterdag 4 februari 2017 een nog beter resultaat neer te zetten. Het team van CDA Woerden bestond deze keer uit John Boere, Arjen Draisma, en Jan en Ina de Lange.

Tijdens deze editie dienden alle teams 330 vragen te beantwoorden. Een flinke opgave, omdat een simpel rekensommetje leert dat dit ruim minder dan een minuut per vraag betekent. Geen ruimte voor uitgebreid overleg dus.

Het CDA Woerden is daarom uitermate tevreden met de uiteindelijk behaalde 5e plaats op een totaal van 84 teams. De winnaar van deze enerverende maar oergezellige avond was het team van ChristenUnie/SGP Woerden. We willen hen dan ook vanaf deze plek van harte feliciteren met die 1e plaats.