04 september 2017

De Baltische staten in beeld

4 SEPTEMBER 2017: Inleiding over de Baltische staten door een Medewerker van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Het CDA Woerden organiseert van 11 tot en met 15 september 2017 voor haar leden en belangstellenden een studiereis naar Riga, de hoofdstad van Letland. Omdat deze week voor een aantal daarvan nog in de eigen vakantie valt of omdat men andere verplichtingen heeft was deelname niet voor iedereen een mogelijkheid.

Om toch zoveel mogelijk mensen te betrekken bij deze reis nodigen wij u daarom graag uit voor een interessante inleiding over de situatie in de Baltische staten en de inzet van het Nederlandse beleid ten aanzien van deze regio.

Deze verhandeling zal worden gehouden door de heer Jurrien van der Horst, beleidscoördinerend medewerker van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, Directie Europa. Mogelijk zal er op de betreffende bijeenkomst ook nog een inleiding worden verzorgd door een vertegenwoordiger van de Letse ambassade in Den Haag.

De bijeenkomst wordt gehouden op maandag 4 september 2017, in een zaal van de Maranathakerk, Molenvlietbaan 10 te Woerden, en vangt aan om 20:00 uur. Wij hopen u daar te kunnen ontmoeten!

Met vriendelijke groeten, het bestuur van het CDA Woerden