Rick Krosenbrink

Ik ben Rick Krosenbrink, 37 jaar, en ik woon in Someren. Later dit jaar ga ik samen met mijn vriendin Sanne en onze 2 dochters in Lierop wonen. Ik werk bij de veiligheidsregio en in mijn vrije tijd geniet ik van ons gezin, sport en reizen. Ik wil me inzetten voor de natuur en cultuur in Someren.

Als ik aan Someren denk, denk ik aan de mensen, de mooie verenigingen en aan de gezelligheid. Daarnaast hebben we een prachtig buitengebied met bossen en heiden, velden en wegen, en daarin onze mooi dorpskernen. Voor deze kernen wil ik concrete projecten oppakken en tot een goed einde brengen – net als het Wehrmachthuisje in Someren-Heide.

Zo creëren we nieuwe natuur, maken we een netwerk van wandelpaden, zijn we zuinig op ons erfgoed (denk aan Huize Witven, de koepelkerk en onze molens) en houden we het aantal toeristen goed in de gaten. Geen massa is kassa, geen flauwekul. Someren is de groene achtertuin van de Brainportregio en dat houden we zo!