11 maart 2017

Stem voor het CDA op woensdag 15 maart !

VERGEET VOORAL NIET TE STEMMEN OP WOENSDAG 15 MAART !

Op 15 maart 2017 gaan we naar de stembus en kiezen we waar we naartoe willen met ons land. Het CDA kiest voor een ander Nederland. Een beter Nederland. Een Nederland waar we weer trots op zijn en waar we met vertrouwen naar de toekomst kijken.

De peilingen laten een steeds beter beeld zien voor het CDA, en dus voor Nederland. Maar we zijn er nog niet, en de peilingen laten ook zien dat Nederland over het geheel erg verdeeld is. Dus gaan we onverminderd door met campagne voeren, en proberen we steeds meer mensen te overtuigen dat het verstandig is om voor het CDA te kiezen.

Deze laatste dagen voor de verkiezingen rijden er daarom vier campagnebussen van het CDA door het land (door heel het land) om in zgn. "groene golven" zo veel mogelijk mensen er van te overtuigen dat Sybrand Buma de volgende premier van Nederland moet worden. Vandaag (11 maart 2017) bezocht één van die bussen achtereenvolgens de gemeentes Houten, Woerden en de Ronde Venen, waarbij de bovenstaande foto is genomen op het Kerkplein in Woerden.

Help het CDA haar doelen te bereiken, en stem op aanstaande woensdag 15 maart voor het CDA. Probeer ook zoveel mogelijk mensen in uw omgeving te overtuigen om te kiezen voor het CDA, maar in ieder geval te kiezen.

Wij bedanken u alvast voor uw inzet en wensen u een prettige verkiezingsdag.