Samen bouwen aan een sterk en leefbaar Brabant, voor het nu, maar ook voor de volgende generaties: dat is de klus waar we voor staan. In onze provincie Noord-Brabant zien wij de grote uitdagingen op het gebied van onder andere de woningbouwopgave, het klimaat, de werkgelegenheid en het zoeken naar de juiste balans tussen landbouw, natuur en milieu.

Vanuit onze uitgangspunten rentmeesterschap, solidariteit, gespreide verantwoordelijkheid en publieke gerechtigheid gaan we met het CDA invulling aan antwoorden op de kansen en uitdagingen. Hoe groot de uitdagingen ook zijn, de oplossing blijft mensenwerk, geen wiskundigmodel. Alleen dan kunnen we op een goede manier invulling geven aan de dingen die nodig zijn. Alleen op die manier, zien we met vertrouwen de toekomst tegemoet en blijft Noord-Brabant een provincie waar het goed wonen, leven en werken is.

Doe mee want jouw stem telt!

Erik Ronnes
Lijsttrekker CDA Brabant