10 september 2022

CDA Veenendaal bestuursvoorzitter Menno Vink: enthousiast aan de slag

Het politieke seizoen is weer uit de startblokken. Menno Vink, bestuursvoorzitter van het CDA Veenendaal is enthousiast dat we dit seizoen starten met een vernieuwde nieuwsbrief. “Als bestuur en fractie kijken we vooruit, met een duidelijke visie en door keuzes te maken die er daadwerkelijk toe doen. We maken positieve veranderingen in de Veense samenleving merkbaar, met herkenbare, waardevolle initiatieven."

Het bestuur van het CDA Veenendaal organiseert samen met de fractie activiteiten om de verbinding met de Veenendaal en met de CDA achterban te versterken. Ook professionaliseert onze communicatie naar de (potentiële) leden en de Veense samenleving. Menno: "Wat centraal blijft staan dit jaar is de uitdaging uit ons verkiezingsprogramma: we willen onderscheidend én verbindend zijn, met bijpassende plannen, zodat iedereen mee kan doen in onze stad. Kinderen, ouders en grootouders, maar ook bedrijven en hun werknemers moeten zich thuis voelen. Daar maken we samen werk van.”

Menno heeft trouwens nog een oproep aan (potentiële) leden van het CDA: “Wil jij je bijdrage leveren, heb je ideeën of ben je benieuwd wat jij kunt betekenen voor politiek of bestuur? Neem dan vooral contact met mij op en laten we onder het genot van een koffie kijken naar de mogelijkheden!”