02 juni 2023

Terugblik ledenbijeenkomst bij stadsbrouwerij Veenendaal

Woensdag 31 mei hield CDA Veenendaal de ledenbijeenkomst voor leden en geïnteresseerden. Tijdens deze ledenbijeenkomst was het CDA op bezoek bij Stadsbrouwerij Veenendaal, de enige brouwerij die Veenendaal kent. Tijdens de rondleiding die CDA Veenendaal kreeg door de brouwerij, vertelde Glenn van der Velde vol passie over zijn bedrijf en het bier dat hij brouwt. Tijdens de rondleiding nam hij het CDA mee in het proces van mout tot bier.

Naast de rondleiding gaven het bestuur en de fractie de leden een update over de actuele situatie en het afgelopen half jaar. Ook hebben we een teruggekeken op de provinciale statenverkiezingen. Hier kunnen we als CDA Veenendaal positief op terugkijken waarbij we met kandidaat Marije Stegenga een mooi resultaat hebben neergezet. Wil je ook op de hoogte blijven van alle updates van CDA Veenendaal? Meld je dan aan voor de nieuwsflits!

Aan het eind van de ledenbijeenkomst was er voor de leden een borrel waarin naar hartelust bijgepraat kon worden. Heb je interesse om ook eens langs te komen? Meld je als geïnteresseerde bij de fractie of het bestuur.