21 februari 2017

Marianne van der Sloot wint Politieke Klets

Het CDA feliciteert Marianne van der Sloot (CDA) en Pieter Paul Slikker (PvdA) met het winnen van de Politieke Kletsavond. Beide hadden ze een act waarmee ze solliciteerde naar de nieuwe burgemeestersfunctie in verband met het vertrek van Ton Rombouts. De 29e editie van de Politieke Klets werd donderdag 16 februari jl. gehouden in de Knillispoort.
Marianne van der Sloot trad op als Donatella Trump, de zus van, zij had interesse in ...deze functie. Zij fantaseerde over de bouw van een Trumptower op de Markt op de lege plek van Pearl. Maar wilde ook wat doen aan de stilstand die de laatste jaren onder Rombouts ontstaan is: “Er kwam geen nieuwe bieb, geen nieuw archief, geen nieuw Zwembad in West.” Ook maakte zij grappen over een muur rond de stad ('betaald door Vught'). Haar verkiezingsslogan was: 'Make Den Bosch great again'