20 december 2017

Mart van Nistelrooij keert niet terug in nieuwe raad

CDA-gemeenteraadslid Mart van Nistelrooij heeft besloten om na de verkiezingen van maart 2018 niet terug te keren in de Bossche raad. Tijdens de algemene ledenvergadering van 7 december jl. kreeg hij plaats negen op de definitieve kandidatenlijst. Voor hem een reden om zich niet beschikbaar te stellen voor de komende raadsperiode.

Mart van Nistelrooij was vanaf 2015 actief in de raad, eerst als commissielid en na het overlijden van Rini van de Ven, als gemeenteraadslid.

Tot de verkiezingen van maart 2018 blijft Mart van Nistelrooij deel uitmaken van de CDA-fractie en zich inzetten voor de publieke zaak.

Voorzitter Viktor Heitkamp: “We waarderen de professionele houding van de heer Van Nistelrooij en snappen zijn teleurstelling. Het CDA is blij dat hij zich tot de installatie van de nieuwe raad gemotiveerd blijft inzetten voor de fractie. Uiteraard zijn wij hem veel dank verschuldigd voor zijn inzet van de afgelopen 3 ½ jaar.”