06 november 2023

MINISTER HANKE BRUINS SLOT - BUITENLANDSE ZAKEN - TE GAST IN 'COLLEGE-TOUR' KLARENBEEK

Op woensdag 15 november aanstaande is er hoog bezoek in Klarenbeek. In het MFC Klarenbeek aan de Bosweg 14, ontvangen de CDA afdelingen Apeldoorn, Brummen en Voorst minister Hanke Bruins Slot van Buitenlandse Zaken.

In een College Tour setting wordt aan bezoekers de mogelijkheid geboden zelf vragen te stellen aan de minister. Een bijzondere gebeurtenis, gelet op alle conflicten in het buitenland. Het is altijd bijzonder om een minister te mogen ontvangen. Zeker in een tijd waarin de buitenlandse politiek aandacht krijgt. De situaties in Oekraïne en het Midden-Oosten maken dat de agenda van minister Bruins Slot meer dan gevuld is. Toch heeft ze tijd weten vrij te maken om naar Klarenbeek af te reizen.

College Tour is een beproefd concept. Een hoofdgast, een presentator en bezoekers die vanuit de zaal de vragen kunnen stellen. De in Apeldoorn geboren CDA minister wordt ontvangen door voormalig wethouder te Apeldoorn, Nathan Stukker. Aan bezoekers wordt verzocht om vooraf en bij binnenkomst vragen aan te leveren. Natuurlijk mogen ze de vraag wel zelf stellen.

De gratis entreebewijzen (maximaal 2 per aanmelding) worden bij de ingang gecontroleerd. Aanmelden is verplicht. Dat kan vanaf woensdag 8 november 12.00 uur via https://www.eventbrite.nl/e/752212727517 of de websites van de deelnemende CDA Afdelingen. Naar legitimatie kan worden gevraagd.

Vanaf 19.30 uur staan koffie en thee klaar. Het programma begint om 20.00 uur. Er wordt een hoge opkomst verwacht, dus kom op tijd. Vol is vol.

Voor aanmelding via CDA Brummen kunt u contact opnemen met:
mevr. Gerry Ypma-Liefers
tel 06-11222150