05 maart 2022

Vandaag op het Marktplein in Brummen

Op deze zonnige dag ontmoetingen met bezoekers van het Marktplein in Brummen.

Met fijne gesprekken over diverse onderwerpen: voors en tegens snelheidbeperking 60 km/uur langs het kanaal, wonen in Brummen, betrouwbaar zijn als politieke partij, voortbestaan van de kegelclub in Brummen, de teruggekeerde rust in de raad en de resultaten van het CDA in de laatste twee jaar van de afgelopen raadsperiode.

Ook een indringend gesprek met een mevrouw over hoe oorlogsherinneringen weer naar boven komen door de oorlog in Oekraïne. Maar ook problemen die ouderen ondervinden als zij digitale communicatie moeilijk vinden. En daardoor moeilijker aan hulp kunnen komen. Dat probleem herkent het CDA maar al te goed en vindt dat de gemeente hier aandacht voor moet hebben. En altijd via een bemensd loket bereikbaar moeten zijn.
Wij hebben ervoor gezorgd dat deze mevrouw het verkiezingsprogramma van het CDA aan huis bezorgd heeft gekregen.

Desirée, Harmen, Cor en Dity

N.b.
Dinsdag 8 maart zijn we 's morgens op de markt in Brummen en 's middags op de markt in Eerbeek te vinden.