Arjan van der Leest

secretaris bestuur

Mag ik mij even voorstellen?

Mijn naam is Arjan van der Leest. Ik ben samen met mijn vrouw Martina woonachtig te Eerbeek. We zijn hier rond 2010 naar toe verhuisd en voelen ons bevoorrecht dat we in zo`n mooi stukje Nederland mogen wonen. We hebben twee, inmiddels uitwonende, kinderen.

Via mijn mooie onderwijs- en kinderopvangbaan bij een aantal basisscholen in Eerbeek word ik in de gelegenheid gesteld om dagelijks het verschil te mogen maken in de richting van een fijne samenleving met kansen voor iedereen. Daar ben ik heel dankbaar voor.

Dat verschil maken kan ook in de gemeentepolitiek. Als partij van het midden speelt het CDA mijns inziens een belangrijke rol als mogelijk bindmiddel in een samenleving waarin doorgeslagen individualisering steeds meer verwijding tussen mensen heeft veroorzaakt. De Coronapandemie legde dit nog duidelijker bloot. Met de ruggen naar elkaar toegekeerd komen we niet verder. Laten we elkaar weer met open mind in de ogen kijken.

Het is nu de hoogste tijd om het gezamenlijke huis weer op te bouwen. Ook in onze mooie gemeente. De fundamenten zijn er, de wil is er ook. Ruim baan voor het verenigingsleven en maatschappelijke initiatieven die de samenleving bevorderen en gezonder maken.

Op naar een mooie toekomst… voor onze gemeente, de aarde en al haar bewoners!

Met een hartelijke groet,

Arjan van der Leest